ایران اینترنشنال «جایزه شجاعت سال ۲۰۲۴ برای حقوق بشر و دموکراسی» را دریافت کرد

سخنرانی پوریا زراعتی در مراسم  اعطای جایزه 

مراسم افتتاحیه شانزدهمین اجلاس ژنو برای حقوق بشر و دموکراسی روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار شد. سردبیر اجرایی خبر ایران‌اینترنشنال در این رویداد از مردم شجاعی یاد کرد که در هر لحظه از هر رویدادی در ایران، این رسانه را با فرستادن «پاره‌های حقیقت و داستان‌های زندگی خود» یاری کردند.

علی‌اصغر رمضانپور در مراسم نشست ژنو به منظور اهدای جایزه شجاعت سال ۲۰۲۴ برای حقوق بشر و دموکراسی به این رسانه، از شهروندانی ستایش کرد که آنان را «راویان با شهامت حقیقت» خواند.

او تاکید کرد که شهروندان، برای برملا کردن حقیقت «از جان خود وام می‌گیرند» و شهامتشان همچنان الهام‌بخش کار حرفه‌ای روزنامه‌نگاران فعال در ایران‌اینترنشنال خواهد بود.

سردبیر اجرایی خبر ایران‌اینترنشنال با اشاره به اهمیت استمرار ارزش‌های دموکراسی و حقوق بشر، یادآوری کرد سال گذشته ضرورت استقرار این ارزش‌ها در ایران، تبدیل به نقطه کانونی پانزدهمین دوره نشست ژنو شده بود.

نشست ژنو برای حقوق بشر و دموکراسی روز ۱۸ اردیبهشت اعلام کرد جایزه شجاعت سال ۲۰۲۴ این نشست به ایران‌اینترنشنال داده می‌شود. رمضانپور در روز ۲۶ اردیبهشت این جایزه را به نمایندگی از ایران اینترنشنال دریافت می‌کند.

برگرفته از ایران اینترنشنال – 5.14.2024

بنیاد میراث پاسارگاد

Read Previous

بیانیه بنیاد میراث پاسارگاد در ارتباط با خرابکاری های ماموران حکومت اسلامی در اکانت های مجازی

Read Next

ایران و سونامی کلیشه‌های مبتذل – امیر طاهری