بیانیه جبهه ملی ایران – خارج از کشور در رابطه با محکوم به اعدام شدن 4 تن از فرزندان دلیر ایران

هم‌میهنانِ آزادی‌خواه ایرانی

چهار تن از فرزندانِ دلیر ایرانزمین به اعدام محکوم گشته و موردِ انتقامجوییِ دستگاهِ ترور و جنایتِ رژیم خامنه‌ای قرار گرفته‌اند تا سایر خانواده‌ها و جوانان معترض ایرانی را به خیالِ احمقانه خود، مورد ارعاب قرار دهند.

شهروندانِ ایرانی پژمان فاتحی ۳۰ ساله از کامیاران، محسن مظلوم ۳۱ ساله از مهاباد، محمد فرامرزی ۳۰ ساله از دهگلان و وفا آذربار ۲۷ ساله از بوکان

جبهه ملی ایران بر این باور است که اعدام این جوانان برومند ایرانی تنها باعثِ فزونی یافتن خشم و کینه هزاربار بیشترِ سایر جوانان ایرانی از رژیم خامنه‌ای و ولایت‌معاشان می‌شود.

ما ادامه این اعدام‌های ضد‌بشری و بزدلانه حکومتی را ادامه اعلانِ جنگ به مردم ایران می‌دانیم که همواره در شکستنِ وحدتِ ملی، ناامنیِ ملی و تشدیدِ آتش انقلاب موثر بوده است. ما ملت ایران و به ویژه جوانان ایرانی را به ادامه مقاومت، همیاری و وحدت ملی جهتِ استمرارِ انقلابِ آزادی‌خواهانه “زن زندگی آزادی تشویق می‌کنیم تا به هر طریق و روشی که خود صلاح می‌دانند از حقوقِ انسانی، شهروندی و ملیِ خود دفاع کنند.

پاینده باد ملت

پایدار باد ایرانی آزاد و آباد

جبهه ملی ایران خارج از کشور

بنیاد میراث پاسارگاد

Read Previous

اعدام ابزار سیاسی حکومت اسلامی برای ایجاد ترس و ارعاب – احد قربانی

Read Next

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در هفتمین کنفرانس بین المللی اقلیم : در پنجاه  {چهل و پنج} سال  اخیرمیانگین دما هر دهه با شیب 4 درجه افزایش یافته است