شاهدخت نور پهلوی: با این انقلاب و حماسه بزرگ ملت ایران، آینده حتی از گذشته نیز درخشان‌تر خواهد بود

برگرفته از کیهان چاپ لندن

-شاهدخت نور پهلوی: این یادداشت را می‌نویسم تا بگویم که فداکاری عظیم ایرانیان چه نتیجه‌ای در سطح جهانی داشته است و نظرات خود را درباره کارهای دیگری که باقی مانده است نیز در میان بگذارم.
-«در بازدید از سنای فرانسه و دیدار با قانونگذاران برجسته در پاریس، از نزدیک مشاهده کردم که آنها می‌خواهند برای حمایت از ایران و انقلابش، گام‌های عملی بردارند.»
-«اروپا سرانجام  نسبت به اینکه جمهوری اسلامی نه‌تنها برای مردم ایران، بلکه برای مردم جهان یک تهدید است، آگاه شده است.»
-«دولت کانادا ۱۰ هزار عامل وابسته به رژیم جمهوری اسلامی را از پناه بردن به آنجا و پنهان کردن پول‌هایی که از مردم ایران دزدیده‌اند، منع کرده است. در آمریکا قانونی برای تحریم علی خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی به دلیل جنایت‌هایشان علیه هموطنان ما وضع شده است.»
-«صدای ایرانیان حتی در بالاترین سطوح دیپلماتیک و ژئوپلیتیک جهانی، یعنی سازمان ملل نیز شنیده می‌شود.»
-«هرچند تا کنون کارهای مهمی انجام شده که ملت ایران باید به آن افتخار کند، اما همچنان کارهای بسیار بیشتری باید انجام شود. بدانید که ما ایرانیان خارج از کشور خسته نشده‌ایم و متوقف نخواهیم شد. کنشگران، کارشناسان، سازمان‌های غیردولتی و کل جامعه ایرانی خارج از کشور، به کار خود برای حمایت از ایران و این انقلاب ادامه می‌دهند.»
-«این تلاش‌ها ادامه دارد و در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره آنها اعلام خواهد شد. با گذشت صد روز از این انقلاب، ایرانیان تاریخ ساخته‌اند و برگ‌های تاریخی حماسه بزرگ ملت ایران در حال نگارش است؛ حماسه‌ای که مردم ایران نویسنده فصل به فصل آن هستند.»

سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ برابر با ۲۷ دسامبر ۲۰۲۲
برگرفته از کیهان چاپ لندن

بنیاد میراث پاسارگاد

Read Previous

نتیجه نهایی تصمیمات حکومت اسلامی، در مقابل حذف عضویت جمهوری اسلامی از کمیسیون مقام زن ـ شکوه میرزادگی

Read Next

گفتگوی منشه امیر با دکتر محسن بنائی به مناسبت کتاب «اسرائیل از نگاه ایرانی» به زبان آلمانی