شاهزاده رضا پهلوی: سه‌ رویداد تأسف‌آور، بیانگر ضعف و ناتوانی رژیم فاسد و سرکوبگر جمهوری اسلامی

برگرفته از کیهان لندن

– در هفته‌ای که گذشت، سه خبر و رویداد تأسف‌آور موجب خشم و تأثر همه ایرانیان میهن‌دوست شد. – نخست، خشونت رژیم علیه دلاوران آزاده‌ای که در جنگ هشت‌ساله با دشمن متجاوز بعثی، جان‌شان را برای دفاع از خاک ایران در کف دست‌شان گرفتند.
– خبر تأسف‌آور و مرتبط دوم، اعلام ورود شبه‌نظامیان حشدالشعبی به دانشگاه‌های ایران به بهانه تحصیل است. به عبارت دیگر، رژیم خامنه‌ای نه تنها به وظیفه بدیهی خود در تامین نیازهای حداقلی کهنه‌سربازان و جانبازان جنگ هشت‌ساله با عراق تن نمی‌دهد، بلکه در یک دهن‌کجی آشکار، پای نیروهای شبه‌نظامی عراقی را به دانشگاه مادر کشور باز می‌کند تا در وقت لزوم بتواند در محیط دانشگاه و خیابان از این مزدوران غیرایرانی برای سرکوب ایرانیان بهره بگیرد.
– اینجاست که به آندسته از نیروهای نظامی و انتظامی کشور که درد میهن و مردم دارند بار دیگر می‌گویم که حساب خود را از این رژیم که مایه ننگ تاریخ ایران است جدا سازید.
– رویداد تأسف‌آور سوم، ضعف و ناتوانی رژیم در دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور است که تازه‌ترین نمونه آن را می‌توان در واکنش ضعیف و خفت‌بار به ادعای اخیر روسیه در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی و استفاده از نام جعلی برای «خلیج فارس» مشاهده کرد.
– آن اعتبار و قدرت و احترام ازدست‌رفته ملت ایران، با بازپس‌گیری ایران از این رژیم، دوباره دست‌یافتنی است. این وعده‌ای ملی است، و ملت ایران نشان داده است که نام یاری‌گران و خدمتگزاران خود را همیشه بلند و محترم نگاه خواهد داشت.

جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ برابر با ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳

 

بنیاد میراث پاسارگاد

Read Previous

دیوار «امامزاده سلیمان»،( یا آتشکده ای خاموش، و یا شهزاده ای بی نام) چگونه فرو ریخته است ـ شکوه میرزادگی

Read Next

آرمین لنگرودی در میزگرد پرگار: مسیح کیست (قسمت دوم)