صدای سیستان و بلوچستان باشیم، و به کمک هموطنان گرفتار بشتابید

بیانیه جبهه ملی ـ آمریکا

هموطنان آزاده و دادخواه،
حوادث تاریخی و خطیری که در کشور ما می گذرد، در ماه ها و هفته های اخیر آهنگ و سرعت نگران کننده تری به خود گرفته است و اینک بی آبی و تشنگی، قطع شدن مکرر برق در هر شبانه روز و عدم تامین و خرید واکسن کرونا به بقیه فجایعی که حاصل زمامداری کاربدستان نظام اسلامی است، افزوده شده است؛ تا جائیکه به قول فردوسی بزرگ:
«هر روز مرا از تو دگرگونه بلائیست
من مانده به دست تو همه ساله گرفتار»
در این شرایط وانفسا، هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان بیش از سایر باشندگان ایران زمین دچار محنت و گرفتاری هستند و شیوع کرونای نوع «هندی و دلتا» در این استان فاجعه بار توصیف می شود. نبود امکانات بهداشتی، کمبود آب، نبود واکسیناسیون و بی توجهی کاربدستان نظام اسلامی به نیازهای اولیه مردم موجب شده است که به گفته مقامات محلی «وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز فاجعه رد شده است».
از آنجاییکه که هیچ امیدی به کاربدستان نظام اسلامی برای حل مشکلات موجود نیست، جبهه ملی ایران از هموطنان دادخواه و دست-گیر خود تقاضا می کند مانند همیشه، و همانطورکه در زمان وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله از هیچ کمکی به هموطنان خود دریغ نمیکنند، پا پیش گذاشته و در حد توان خود به یاری هموطنان دردمند خود در سیستان و بلوچستان بشتابند. هموندان جبهه ملی ایران در برون مرز نیز در این امرخیر پیشقدم شده و در حال هم اندیشی برای هم میهنان خود هستند.
دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
یار و غم‌خوار همدگر باشیم
تا بمانیم خرم و آزاد
ایران ابدمان* باد
پیروز ملت ایران
جبهه ملی ایران- آمریکا
شانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ خورشیدی
www.jebhe,net
*ابدمان به زبان بلوچی به معنی پاینده است

بنیاد میراث پاسارگاد

Read Previous

میزگرد درباره فجایع زیست محیطی در جهان و ایران، علل آن و راه مقابله با آن

Read Next

فرونشست زمین