ماموران حکومت اسلامی به شکلی عمدی، به چهره و پستان و اندام تناسلی زنان شلیک می کنند

بنا بر گزارشی از روزنامه گاردین لندن و براساس گفتگوی این نشریه با پزشکانی در سراسر ایران، ماموران امنیت حکومت اسلامی «زنان معترض ایرانی را با شلیک گلوله به صورت، پستان و اندام تناسلی شان هدف قرار می دهد»

گاردین در این گزارش می‌گوید که با ۱۰ کارشناس پزشکی مصاحبه کرده است و آنها در مورد جدی بودن جراحاتی که می‌تواند صدها جوان ایرانی را با آسیب‌های دائمی مواجه کند، هشدار دادند.

پزشکان ایرانی به گاردین گفتند که شلیک ماموران جمهوری اسلامی به چشم زنان، مردان و کودکان در جریان اعتراضات ضدحکومتی بسیار رایج بود. این پزشکان از ترس بازداشت زخمی ها را مخفیانه معالجه می کنند. آن ها به گاردین گفته اند:« زمانی متوجه نحوه هدف‌گیری ماموران جمهوری اسلامی شدند که دیدند زنان مجروح، زخم‌های متفاوتی با مردان دارند. در مورد مردان، ماموران حکومتی عمدتا با گلوله‌های ساچمه‌ای به پاها، باسن، و پشت آنها تیراندازی کرده‌ بودند؛ اما زنان معترض ایرانی از صورت، پستان، و اندام تناسلی هدف قرار گرفته بودند».

گاردین می‌نویسد:  در حالی که قطع اینترنت بسیاری از اقدامات خونین حکومت علیه معترضان را پنهان کرده است، عکس‌هایی که پزشکان در اختیار گاردین قرار داده‌اند زخم‌های بسیار بدی را در سراسر بدن افراد نشان می‌دهد. در برخی موارد نیروهای امنیتی از فاصله بسیار نزدیک به مردم شلیک کرده‌اند. برخی از عکس‌ها افرادی را نشان می‌دادند که ده‌ها گلوله ساچمه‌ای در اعماق گوشتشان فرو رفته است. بر اساس این گزارش، شلیک به چشمان زنان، مردان، و کودکان به طور ویژه‌ای شایع است».

براساس همین گزارش و به نقل از پزشکی در اصفهان: «ماموران جمهوری اسلامی مردان و زنان را به شیوه‌های مختلف هدف قرار می‌دهند زیرا می‌خواهند زیبایی این زنان را از بین ببرند».

و یک پزشک در مازندران به گاردین گفته است که: زنان مجروح «آن‌قدر از رفتن به بیمارستان خجالت می‌کشند که بسیاری از آنها در خانه مداوا می‌شوند و این بسیار خطرناک است»

بنیاد میراث پاسارگاد

Read Previous

ترانه خوانی محسن شکاری در محفلی دوستانه

Read Next

تکلیف چین روشن است اما چرا عربستان سعودی از جنبش انقلابی مردم ایران نمی گوید